Σάββατο 14 Απριλίου 2007

Γιατί blog;

Γιατί blog λοιπόν;

Γιατί πιστεύω ότι συνειδητοποιημένος πολίτης είναι ο ενημερωμένος πολίτης.

Γιατί πσιτεύω ότι τα κλασσικά κανάλια ενημέρωσης δεν προσφέρουν πάντα τις καλύτερες των υπηρεσιών.

Γιατί στο χώρο μας, στη Λάρισα και στη Θεσσαλία γενικότερα, περισσεύει η σιωπή και λείπει η αλήθεια σε ζητήματα που αφορούν το περιβάλλον.

Ο παρόν χώρος φιλοδοξεί να γίνει χώρος κατάθεσης ιδεών και προβληματισμού σχετικά με ζητήματα που αφορούν το περιβάλλον. Είναι ανοιχτός σε όλους όσους επιθυμούν να εκφράσουν άποψη, να αναδείξουν θέμα, να σχολιάσουν τις απόψεις των άλλων ή τις δικές μου. Δεν δένεται με κανέναν τρόπο με κόμματα, οργανώσεις, φορείς, παρατάξεις. Κι εγώ, όπως όλοι μας άλλωστε, έχω τις πολιτικές μου απόψεις και ίσως να τις περνάω μέσα από τα σχόλια ή τα κείμενά μου. Ο χώρος αυτός όμως θα είναι χώρος ελεύθερης έκφρασης και προβληματισμού.

Ευχαριστώ όσους αφιερώσουν χρόνο για να διαβάσουν, όσους σχολιάσουν γραπτά και όσους θελήσουν να αναρτήσουν κείμενο εδώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου