Τρίτη 16 Οκτωβρίου 2007

Όλοι μαζί

....κι ο Παντελής χώρια...

Γιατί διαφωνώ με τις οργανωμένες πρωτοβουλίες στήριξης υποψήφιων για την προεδρία του ΠΑΣΟΚ

 

Κατ' αρχή να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα: Δεν διαφωνώ με τις πρωτοβουλίες αυτοοργάνωσης πολιτών. Όχι όταν αυτές γίνονται στο όνομα κοινών αρχών.
Διαφωνώ όταν αυτές οι πρωτοβουλίες γίνονται στο όνομα προσώπων. Γιατί;
  1. Γιατί θεωρώ ότι οι συμμετέχοντες επιτρέπουν σε κάποιους να ψαρεύουν σε θολά νερά. Ηθελημένα ή αθέλητα δεν το γνωρίζω. Που σημαίνει ότι ανάμεσα στους κριτικά σκεπτόμενους όλο και κάποιο χάπαλο ψηφαλάκι θα τσιμπήσει  έτσι για να πλουτίσει το τραπέζι της ενδεκάτης ενδεκάτου του τρέχοντος έτους
  2. Γιατί θεωρώ ότι αδικούνται οι ιδέες και οι αρχές όταν ταυτίζονται με πρόσωπα ή όταν ακολουθούν αυτά. Το αντίθετο θεωρώ ότι θα έπρεπε να συμβαίνει.
  3. Γιατί πιστεύω ότι χάνεται ο «κοινός παρονομαστής» και αντικαθίσταται από ετερόκλητες συμμαχίες που μάλλον προσβάλουν το πρόσωπο στήριξης παρά το τιμούν.
  4. Γιατί πιστεύω ότι όσο κακή κι ανεπρόκοπη και αποκρουστική αν είναι η οργάνωση του ΠΑΣΟΚ, ΥΠΑΡΧΕΙ. Σ' αυτήν συμμετέχουμε και πολλοί από εμάς. Σε κάποιο χρονικό σημείο του μέλλοντος (όχι του απώτατου αλλά του πολύ κοντινού) θα χρειαστεί οι οργανωμένοι με τους αυτοοργανωμένους να καθίσουν στο ίδιο τραπέζι. Αυτή η προοπτική με κάνει τουλάχιστον σκεπτικό.
Με τους περισσότερους από αυτούς που εξέφρασαν με έντονα επικριτικό ύφος τις αντιρρήσεις τους στην γνώμη μου, έχω παρόμοιες ή ίδιες απόψεις. Δέχτηκα ακόμη και προσωπικές επιθέσεις από ανθρώπους που θεωρητικά θα μπορούσαν να είναι και ιδεολογικοί ή πολιτικοί σύμμαχοί μου.
Κι αυτό γιατί πίσω από την με θάρρος εκφρασθείσα γνώμη μου έβλεπαν έναν εν δυνάμει αντίπαλο, όχι γιατί διαφωνούν με τις απόψεις μου αλλά γιατί ΤΗΝ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΣΤΙΓΜΗ εκφράστηκα κατά του ΠΡΟΣΩΠΟΥ που αυτοί υποστηρίζουν. Και μόνο το γεγονός αυτό θα μπορούσε να δικαιώσει τη θέση μου.
Με αφορμή το παραπάνω, όποιος θέλει μπορεί να γράψει ό,τι θέλει που να αφορά τις εξελίξεις στο ΠΑΣΟΚ. Όλα επιτρέπονται. Να μου επιτραπεί μόνο να μην απαντώ σε προσωπικές επιθέσεις.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου