Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

Με τη ρέγουλα το φαϊ..

Δεν ξέρω εσείς, αλλά εγώ όταν ακούω για Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ο νους μου πάει σε ρεμούλα. Όταν δε ακούω για Ευρωπαϊκό πρόγραμμα στο οποίο συμμετέχει Μ.Κ.Ο. (Μη Κυβερνητική Οργάνωση) ο νους μου πάει σε χοντρό φαγοπότι.
Να με συγχωρούν οι Μ.Κ.Ο. αλλά αν δεν κάνω λάθος (και δεν κάνω) Το ΜΗ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΗ έχει την έννοια της ανεξαρτησίας από εξουσίες και άρα η Οργάνωση που αυτοαποκαλείται Μ.Κ.Ο. θεωρείτε ότι έχει έγκυρες απόψεις. Πως, όταν τα τσεπώνει από επιχορηγήσεις που ελέγχονται από τις κρατικές δομές, να την πιστέψω εγώ; Για ποιά ανεξαρτησία μιλάμε όταν με τόσες κρατικές επιχορηγήσεις και οικονομικές ενισχύσεις έχει γίνει δημόσια υπηρεσία; Μήπως, λέω, θα έπρεπε ΟΛΕΣ οι Μ.Κ.Ο. να δημοσιεύουν στο τέλος κάθε χρονιάς κάθε χρηματοδότηση ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΠΗΓΗ ΚΙ ΑΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ και ξεπερνά, για παράδειγμα,  το ποσό των 1.000 Ευρώ; Μήπως επίσης θα έπρεπε να κάνουν κι έναν ΔΗΜΟΣΙΟ οικονομικό απολογισμό;
Μέχρι να το δω αυτό, να με συγχωρούν οι Μ.Κ.Ο. αλλά, εγώ θα τις θεωρώ το πιό σάπιο γρανάζι ενός σάπιου συστήματος.
Το ίδιο ισχύει και για διάφορους συλλόγους και σωματεία, βεβαίως βεβαίως. Καθώς και «δίκτυα» επίσης τα οποία συνεστιάζονται με τις εκάστοτε «διαχειριστικές αρχές». Θα το κάνουν; Δεν είναι δύσκολο ... Ας αφήσουν δι ολίγον το μαχαιροπήρουνο στο πλάι, ας πιάσουν τον κοντυλοφόρο κι ας μας γράψουν πόσα κι από πού πήραν και τι τα έκαναν.

Τόσο απλά... Να σας δω, λεβέντες μου....

Κι αλήθεια, γιατί να πάμε μακριά; Δεν κάνουν την αρχή οι ντόπιοι φίλοι μας των "Φίλων του Πηνειού" της "Δρυάδας" και της "ΙΠΠΟΣ"; Ιδού! Τι έχουν να κρύψουν;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου