Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Κόμμα σε νευρική κρίση ή Ελάτε να διαλέξουμε Δήμαρχο

 Είμαι κόμμα. Ένα από τα μεγάλα και θέλω να διαλέξω υποψήφιους για τις δημοτικές εκλογές. Η αλήθεια είναι ότι δυσκολεύομαι. Δεν είναι εύκολη δουλειά... Πως το κάνω; Με ποια κριτήρια διαλέγω; Θα μου “βγει” η επιλογή η θα φορτωθώ ένα “λάθος” για τουλάχιστον 4 χρόνια; Βοηθήστε με!
Πως το είπατε; Αυτόν που θέλει η τοπική κοινωνία; Άριστα! Μπράβο! Πως δεν το σκέφτηκα αμέσως! Αυτό είναι! Θα σας ρωτήσω “ποιόν θέλετε;” θα μου πείτε ΑΥΤΟΝ και τέλος. Πάρτε τον, ψηφίστε τον κι αφήστε με ήσυχο! ΑΥΤΟΝ διαλέξατε...
Ένα λεπτό, τι φωνάζετε εσείς εκεί δίπλα; δεν θέλετε αυτόν αλλά ΕΚΕΙΝΟΝ; Εντάξει ρε παιδιά, ΕΚΕΙΝΟΝ τότε. Τώρα γιατί φωνάζετε; Ποιος είναι ο ΔΕΙΝΑ; κι ο ΤΑΔΕ; Έλεος ρε παιδιά! Αποφασίστε ποιον θέλετε! Αααα ο καθένας θέλει τον δικό του! Κι εγώ πάλι πρέπει να διαλέξω! Μάλιστα...
Τι είπες Γιώργο; Ο ΑΥΤΟΣ είναι καλός διότι μου ήταν ανέκαθεν πιστός (μην ξεχνάτε ότι είμαι κόμμα) και καλός στρατιώτης... Μάλιστα... Έλα ρε Κώστα; Πως; ο ΔΕΙΝΑ έχει μεγάλο σόι κι εξ' άλλου ο ΤΑΔΕ με είχε βρίσει μια φορά στο καφενείο; Πως είπες Μαρία; Ο ΕΚΕΙΝΟΣ μόνο μπορεί να κερδίσει τις εκλογές; Μια στιγμή... τι είναι τούτο; Φαξ με 46 υπογραφές υπέρ του ΦΟΥΦΟΥΤΟΥ; Εσύ τώρα ποιος είσαι; Η αδερφή σου έχει μια φιλενάδα που ο διαιτολόγος της είναι κουμπάρος του Βασίλη που ήτο συμφοιτητής μου; Και τι θέλεις; Ααααα είσαι ο ΑΥΤΟΣ και θέλεις να σε κάνω υποψήφιο! Με τρελάνατε!
Να παραγγείλω μια δημοσκόπηση; Ε; τι λέτε! Να παραγγείλω... αλλά, βρε παιδιά, οι δημοσκοπήσεις έτσι κι αλλιώς ευνοούν τους προβεβλημένους που μπορεί να είναι και προβληματικοί... Μην ξεχνάτε ότι πριν ο πρόεδρος χρισθεί καλυτερότερος από τις δημοσκοπήσεις, ήταν άλλος καταλληλότερος κι ο δικός μας άχρηστος και τώρα ο δικός μας είναι υπέροχος και ο άλλος άχρηστος σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις. Εντάξει θα παραγγείλω μια. Ορίστε, πάρτε τη φάτε τη. Τι ποιους έβαλα μέσα; Εγώ τους έβαλα; Όποιους μου είπατε! Θα με τρελάνετε; Τι που τον θυμήθηκα αυτόν! Η εταιρεία σε συνεννόηση μ' εσάς τα κανόνισε. Ανακατεύτηκε κι ο κουμπάρος του μπατζανάκη του Μήτσου που είναι κολλητός της ΧΑΪΔΩΣ που θέλει χρίσμα; Σκατά τα κάναμε...
Στοπ! Πάμε ξανά από την αρχή! Αυτόν που θέλει ο λαός! Αυτόν θα βάλουμε! Να κάνουν αιτήσεις με τη σειρά όσοι νομίζουν ότι είναι αυτοί που τους θέλει ο λαός! Οουκέι; Εντάξει; Κάνατε; Ωραία! Τι; Πως; Όλοι οι βαρεμένοι και της ζωής οι πικραμένοι αιτούνται χρίσματος; Τι θα πει ο ΕΚΕΙΝΟΣ δεν κάνει αίτηση; Ούτε ο ΦΟΥΦΟΥΤΟΣ; Δεν καταδέχεται; Δεν αντέχω! Θα σαλτάρω! Ωραία! Νομίζω πως αυτόν θέλει ο λαός! Θα κάνει περίπατο! Σαν τον Ψωμιάδη στη Θεσσαλονίκη! Θρίαμβος! Κι αν μας βγει πραγματικά Ψωμιάδης; Ώρα είναι να μας ντύνεται Ζορρό και να μαζεύουμε τ' ασυμμάζευτα! Άσε που μπορεί στο τέλος να ζητήσει και την προεδρία μου... (Μην ξεχνάτε είμαι κόμμα)... Τι κάνω ρε παιδιά; Πείτε μου!
Ωραία! Θα κάνω εκλογές! Ελάτε την Κυριακή να ψηφίσετε ποιον θέλετε να είναι υποψήφιος! Τι ποιοι; Τα μέλη του κόμματος! Ωραία; Εντάξει, και οι φίλοι! Πως; Οκέι! Και όσοι γραφτούν φίλοι ως την Παρασκευή το βράδυ! Τι, ποιος θα φτιάξει τους καταλόγους; Καλά ρε παιδιά! Την Κυριακή όποιος θέλει, μέλη φίλοι, εχθροί, περαστικοί, ο στρατός, οι πρόσκοποι και οι εθελοντές δασοπυροσβέστες ελάτε να διαλέξουμε δήμαρχο! Με καθολική ψηφοφορία, ελάτε να ψηφίσουμε ποιον θα έχουμε υποψήφιο να συμμετέχει στις εκλογές όπου οι ίδιοι πάλι θα διαλέξετε ξανά – μανά αν αυτόν που διαλέξατε τον θέλετε για δήμαρχο!.........
...............
..........
ΕΛΕΟΣ! Πείτε μου τον τρόπο! Έλεος! Ένα δήμαρχο θέλω να διαλέξω, δεν αγοράζω πουκάμισο! Πόσο δύσκολο μπορεί να είναι;

Πείτε μου τη γνώμη σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου