Τρίτη 7 Ιουνίου 2011

Είμαι πατριώτης


Είμαι πατριώτης. Αγαπώ την πατρίδα μου. Αγαπώ και τον άνθρωπο. Σέβομαι την πατρίδα του κάθε Ανθρώπου και δεν μισώ κανένα τόπο. Η σχέση μου με τον τόπο μου δεν καθορίζεται αρνητικά. Δεν μεγαλώνει η αγάπη μου με την αύξηση του μίσους μου απέναντι στους «εχθρούς» της. Δεν το έχω ανάγκη. Δεν βλέπω παντού εχθρούς που «απεργάζονται σκοτεινά σχέδια», επιβουλές και επιθέσεις. Δεν είμαι με δυο λόγια ανασφαλής. Είμαι πατριώτης. Με ξενίζει ο,τιδήποτε προσδιορίζεται αρνητικά: το «αντί» μπορεί να είναι μέσο προσωρινής χρήσης, δεν μπορεί να ορίσει θέση. Δεν είμαι αντιαμερικάνος, αντιδυτικός, αντισημίτης, αντιτούρκος, αντιευρωπαίος. Είμαι πατριώτης. Γι αυτό δεν μπορώ να συνταχθώ με όσους αυτοπροσδιορίζονται ως πατριώτες ή συνάπτουν συμμαχίες στο πλαίσιο μιας αόριστης, τις περισσότερες φορές φανταστικής ή κατασκευασμένης απειλής εναντίον της πατρίδας. Είναι ό,τι πιό ποταπό μπορεί να φανταστεί ή χρησιμοποιήσει κάποιος: την αγάπη. Προς ο,τιδήποτε. Όταν μάλιστα η προσπάθεια δημιουργίας μετωπικών συμμαχιών υποστηρίζεται ενεργά από πράκτορες, πρώην και εν ενεργεία, τότε όχι απλά δεν θέλω να έχω καμιά σχέση, είμαι απέναντι. ΄


Υ.Γ. Δεν έχω σκοπό να χαρίσω κανένα τίτλο σε οποιονδήποτε μασκαρά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου