Πέμπτη 11 Οκτωβρίου 2012

Μ. όπως ....


Αγανακτισμένος, και δίκαια ο Μ. (*). Διαβάστε και πείτε μου που έχει λάθος. 

Να βοηθήσω ρε παιδιά στην ρημάδα την ανόρθωση της οικονομίας διότι τα βάρη πολλά και η πατρίδα μας χρειάζεται και πρέπει να κάνουμε θυσίες, να βοηθήσω. Όμως μόνο εγώ κάθομαι κάτω από την μπάρα κι εσείς φωνάζετε σαν τον Ιακώβου, αν δεν κρύβεστε στ’ αποδυτήρια.
Να βοηθήσω αλλά όταν κονταροχτυπιούνται φαρμακοποιοί με κυβέρνηση, εγώ δεν βρίσκω φάρμακο σε φαρμακείο. Ο πολίτης, εν προκειμένω εγώ, ο Μ.την πληρώνώ.
Θέλω να το πληρώσω και να πάρω τα λεφτά μου αργότερα από το ταμείο μου, δεν μου το επιτρέπει ο ΕΟΠΥΥ. «Αν πληρώσεις, θα τα χάσεις τα λεφτά σου», μου λέει. Ναι, αλλά αν δεν πληρώσω θα χάσω τη δουλειά μου διότι άρρωστος Μ. Δεν δουλεύει, κι αν δεν δουλεύει, απολύεται.
Δεν έχουμε σωστή και δίκαιη φορολογική κλίμακα μου λένε, και προτείνουν αλλαγή που αν είσαι Μ, πληρώνεις παραπάνω ενώ αν είσαι Στελεχάρα, παίρνεις και κανένα διχίλιαρο πίσω. Τώρα κατάλαβα ότι εγώ χαλούσα την κλίμακα κι ας μην τόξερα. Πάλι ο Μ. φταίει.
Δεν θέλουν οι γιατροί να γράφουν φτηνά φάρμακα, για το καλό μου , λένε. Δεν θέλουν, δεν θέλουν, οκ δεν θα χαλάσουμε καρδιές και δη ιατρών. Δεν αφήνουν όμως και τον φαρμακοποιό να μου δώσει το φθηνότερο. Κι η πολιτεία , που προστατεύει τον αδύνατο, τι κάνει η πολιτεία. Μα το πιο λογικό: μου λέει να πληρώσω εγώ, ο Μ. τη διαφορά!
Δεν μπορεί ο κράτος να βρει τους απατεώνες που το κατακλέβουν χρόνια τώρα και αυτό και εμάς; Δεν μηχανογραφεί παρά στέλνει το Μ. να πληρώσει συμβολαιογράφο να συντάξει πράξη για κάθε οικογενειακή μεταβολή. Δε πα να … δεν παντρεύομαι και τελειώνει το παραμύθι!
Αν κι εδώ που τα λέμε, αν την ψάξετε, μπορεί να βρείτε κανέναν κουμπάρο του υπουργού, συμβολαιογράφο. Έτσι δουλεύουν αυτοί οι δεξιοί, με κουμπάρους. Οι άλλοι, με συντρόφους και φίλους.

* Μ. όπως Μητσάρας ή Μισθωτός αλλά και Μ. όπως Μαλάκας 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου